Winkelwagen
U heeft geen producten in uw winkelwagen op het moment.
Camerastatiefshop.nl
 

Bestellen



Product vinden


Hoe vindt u op een gemakkelijke manier het product wat u zoekt.
Er zijn een paar manieren om uw product gemakkelijk en snel te vinden.

Methode 1:
De eerste manier is om dit via het menu bovenin de balk te doen of gebruik te maken van de linkerkolom.
Klik op de categorie waar je product ondervalt.  Als een categorie subcategorieën heeft, klapt de hoofdcategorie uit en verschijnen er sub categorieën.
Selecteer een categorie of sub categorie. Je krijgt nu alle producten in die categorie te zien.

Aan de linkerkant (linkerkolom ) staat nu onze Product Filter, met deze product filter kunt u gemakkelijk en snel het juiste product vinden door bijvoorbeeld de lengte van een kabel te selecteren of de kleur van een radio.

Methode 2:
Een andere methode is gebruik te maken van onze zoekfunctie die je op elke pagina bovenin ziet staan.
Onze zoekfunctie kijkt in eerste instantie alleen in de huidige webshop waar je op dat moment bent  en daarna ook in al onze andere webhops.  Het kan dus zijn dat wanneer je op een product in het  zoekresultaat klikt je naar een andere webshop wordt geleid dan waar je in eerste instantie zat.
Mocht je het product toch nog niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op en wij zullen je helpen het correct product te vinden.

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen gaat erg gemakkelijk.
U heeft uw product gevonden en deze in uw winkelwagen geplaatst met de “in winkelwagen” knop.
Rechts bovenin het scherm ziet u de winkelwagen staan met daarin de producten die u heeft toegevoegd.

U kunt de winkelwagen bekijken door op de link “bekijken” te klikken zodat de winkelwagen uitklapt en al uw toegevoegde producten ziet staan..
Klik op de button- of link “Bestellen” en u komt terecht op onze beveiligde pagina waar u uw adresgegevens kunt ingeven en de betaalmethode kunt selecteren.
Mocht u al een account hebben bij Redhound en al een keer al je adresgegevens ingevuld hebben, dan worden deze automatisch ingevuld zodra u bent ingelogd.
(U kunt inloggen door op de link bovenin te klikken.)
Selecteer de betalingsmethode en ga akkoord met onze Algemene voorwaarden.
Bevestig je bestelling door op de knop “Plaats bestelling te klikken”. U krijgt daarna nog een scherm om al je ingevulde gegevens te controleren. Controleer hier goed of alles klopt, wij kunnen een bestelling en/of gegevens achteraf bijna niet meer aanpassen.
Klik op “Bevestigen” en u wordt doorgezet naar de beveiligde pagina van de betaaloptie die u heeft gekozen.  
Zodra de betaling is afgerond wordt u teruggeleid naar de webshop van Redhound en is uw bestelling bij ons geplaatst en gaan wij deze zo snel mogelijk voor u verwerken en verzenden.

Uw bestelling volgen

Zodra u uw bestelling op een werkdag voor 17:00 uur heeft besteld en betaald met iDeal, CreditCard of PayPal, dan krijgt u dezelfde avond voor 23 uur `s avonds een e-mail van ons met daarin de verzendinformatie en een link naar de track en trace pagina van PostNL.
Of vult u zelf op http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/ je 3S nummer en postcode in.

Heeft u vragen over de bezorging van uw pakket, bel met de PostNL Servicelijn: 0900-0570 (EUR 0,45 p/m).

Annuleren of wijzigen

U heeft net een bestelling geplaatst en u wil deze annuleren- of wijzigen, dan wordt u verzocht om direct contact op te nemen met de klantenservice.
In de meeste gevallen kunnen wij een bestelling achteraf niet meer annuleren of wijzigen dit i.v.m. ons geautomatiseerd systeem en magazijn.

Kan uw bestelling niet meer geannuleerd of gewijzigd worden, dan zal deze worden verzonden met de producten en gegevens die u eerder in de bestelling heeft opgegeven.
Gaat het om een verkeerd opgegeven verzendadres, dan kan het alsnog zijn dat PostNL uw bestelling correct aflevert.

Het is dan raadzaam om de track & trace link te raadplegen om te kijken of de bestelling wel of niet goed wordt afgeleverd.

Mocht het geval zijn dat de track & trace link niet werkt na 20:00 uur `s avonds dan kunt u dit het beste kenbaar maken via de e-mail.

Meer dan 10 stuks van een product bestellen?

U wilt van één product een groot aantal in één keer bestellen?
Neem contact op met onze klantenservice, zodat wij u een scherpe aanbieding kunnen doen.